niedziela, 26 maja 2013

Piosenka "Ahí estaré"...

Jejku! Jaka ta piosenka jest romantyczna.! Pamietacie jeszcze Jak Ludmi spiewała z Maxim tą piosenkę? Bo ja tek.. i bardzo mi się podobało te wykonanie :-) 

Mi corazón busca sin parar
Una estrella en lo alto de este mar,
Si pudieras alumbrarme un camino hacia ti,
Es posible que te pueda encontrar.

Cada mañana pienso en tu voz
Y el momento en que te veo llegar...
Si esta vida se enamora
De nuestra pasión, algún día nos podrá juntar.

Tan solo dime donde yo estaré,
Entre mis brazos yo te cuidare...
Como mil almas inseparables
Y soñar un beso sin final...

Dime si ahí algo que yo pueda hacer,
Para esconderte dentro de mi ser,
Yo se que sucederá
Tu mitad y mi mitad, muy pronto ya se encontraran,
No por casualidad.

Si siento frió en mi soledad,
En mi pecho te busco lugar
Si confió en que mis pasos conducen a ti,
Tu calor un día me va abrazar, y
Y con tu nombre grabado en mi, en la arena
Escribo sobre este amor
Y si el mar se lleva cada palabra de hoy,
Gritare mas fuerte que este sol...


Tan solo dime donde yo estaré,
Entre mis brazos yo te cuidare...
Como mil almas inseparables
Y soñar un beso sin final...

Dime si ahí algo que yo pueda hacer,
Para esconderte dentro de mi ser,
Yo se que sucederá
Tu mitad y mi mitad, muy pronto ya se encontraran,
No por casualidad...
Ahí estaré...
Sieempre a tu lado...
Ahí estaré...


Tłumaczenie...:

Moje serce ciągle szuka
Gwiazdy na powierzchni morza
Jeśli możesz wskazać jedną drogę do ciebie,
Możliwe, że cię napotkam.

Każdego ranka myślę o twoim głosie
I kiedy widzę że idziesz...
Jeśli to życie jest miłością
Z naszej pasji, możemy się kiedyś spotkać.

Tylko powiedz mi, gdzie jestem,
W moich ramionach będę szukać później...
Jak tysiące dusz nierozłącznych
Marzę o nieskończonym pocałunku...

Powiedz mi, czy jest coś co mogę zrobić,
Aby ukryć moje życie,
Wiem, to się stanie
Twoja i moja połowa wkrótce się odnajdą,
Bez przypadku.

Jeśli czuję zimno w samotności,
Patrzę na moją klatkę piersiową,
Jeśli moje kroki prowadzą do ciebie,
Poczuję kiedyś twoje ciepło, a
Twoje imię będzie napisane w moim na piasku
Piszę o tej miłości
A jeśli morze zabierze dzisiejsze słowa,
Będę Krzyczeć głośniej niż słońce...

Tylko powiedz mi, gdzie jestem,
W moich ramionach będę szukać później...
Jak tysiące dusz nierozłącznych
Marzę o nieskończonym pocałunku...

Powiedz mi, czy jest coś co mogę zrobić,
Aby ukryć moje życie,
Wiem, to się stanie
Twoja i moja połowa wkrótce się odnajdą,
Bez przypadków.
Będę tam...
Zawsze po twojej stronie...
Będę tam...


1 komentarz:

  1. Pamiętam.Mnie również bardzo się to spodobało. : )

    OdpowiedzUsuń