piątek, 16 sierpnia 2013

Czy Ruggero Pasquarelli ma dziewczynę?

Zainteresował mnie pewien temat, a otóż czy Ruggero Pasquarelli (Federico) ma dziewczynę.? Krążyły plotki, że jest z Lodovicą Camelleo, ale jak się dowiedziałam oni są tylko przyjaciółmi i nic więcej. Też gdzieś czytałam, że Ruggero jest w związku z Candelarią  Molfese (Camila). To też kłamstwo. Ruggero  Pasquarelli NIE ma dziewczyny. A wiem to stąd, bo przeglądałam jego aska i padło pytanie czy ma dziewczynę, i on odpowiedział stanowcze Nie.! Jednakże na 100% tego nie jestem pewna.




3 komentarze:

  1. kamień z serca.... Znaczy, pozostaje mi ta jedna jedyna złudna nadzieja, że kiedyś go poznam ... xDDD Ale chyba nie tylko ja tak mam ;pp Nas - świrniętych fanek jest wieeeeleee ;333
    Kapitalny blog <3
    zapraszam : http://opowiadania-federico-y-ludmila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz mi jego aska?

    OdpowiedzUsuń
  3. hahhaha przecież ruggero nie ma aska :D

    OdpowiedzUsuń