piątek, 9 sierpnia 2013

Przepraszam :*** ♥

Najmocniej przepraszam wszystkich czytelników tego bloga! ♥ Przepraszam, że tak długo nie pisałam i nic nowego nie dodawałam.. Ale od teraz postaram się dodawać wpisy.. Będę kontynuowała pisać opowiadanie.., ponieważ nie chcę ani nie mam pomysłu, żeby to wszystko zacząć od nowa.. Więc tak jeszcze raz mocno przepraszam za moją nie obecność. Już nie będę się więcej tłumaczyć.. Do zobaczenia wkrótce. A i jeszcze jedno.. mam nadzieję, że jeszcze ktoś czyta tego bloga :)

Pozdrawiaaaam :**
Goniaaaa :-))

3 komentarze:

  1. mam nadzieje że nie będzie trzeba długo czekać
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proszę jeżeli masz czas to wejdź na bloga i napisz jakieś opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy nastepny rozdział :******

    OdpowiedzUsuń